SISTE DRIFTSMELDINGER

14.mai: IK HIND er på vei ut for utetreninger: ÅPEN klatrevegg tirsdag 16-18, men stengt klatrevegg torsdag 16-18. Kommer med oppdatering for neste uke straks vi vet

Friidretten IK HIND har trening gjennom vinteren (til ca 1.mai) på følgende tidspunkt. Klatrevegg dessverre stengt, øvrige anlegg åpne.
Mandag 16-19:30 Åpent fra 21.mai
Tirsdag 16-18:00  Åpen fra 14.mai
Torsdag 16-18:00

UKEPLAN 13-19.mai
Mandag 1930: PONDUSklatring
Onsdag 13-15: Hjemmebasert Fysioterapi leier vertikalvegg
Torsdag 18-19:15: Familieklatring
Fredag: 17.mai: Hallanlegget er stengt
Mandag 21.mai: Åpent som normalt 2.pinsedag

Praktisk info:
Kode til hengelåser: Oppgitt i velkomstmail til nye medlemmer. Drop-in: Kode fås når man sender mail til hkkdropin@gmail.com
Kode til dør HULA: Samme som hengelåser. Drop-in: Kode fås når man sender mail til hkkdropin@gmail.com
Tapplock-app: E-nøkkel til ytterdøra - kun for medlemmer. Se FAQ på hjemmesiden hvordan du kan søke om tilgang.
VIPPS-app: Ikke-medlemmer må betale klatring via VIPPS. Klistremerker i hallen, #560664.

Velkommen til Harstad Klatreklubbs hjemmesider!

Det meste av nyheter og oppdateringer for klubben går gjennom vår facebookside. På facebook informerer vi om nye kurs, endringer og tilpasninger i forhold til åpningstider og andre begrensinger i tilgjengelighet. Du finner svar på ofte stilte spørsmål på vår FAQ-side.

I Harstad Klatreklubb foregår det meste av aktiviteten på individuelt arrangert basis, da våre medlemmer er fri til å bruke klatrevegg og buldrehule innenfor flerbrukshallens åpningstider. Vi prøver å gjennomføre flere brattkortkurs i året, og vi har ungdomsgruppe samt familieklatring som organiseres jevnlig av engasjerte frivillige.

For mer info om oss og våre tilbud, sjekk de respektive sidene her på vår hjemmeside.